Logistyczna obsługa klienta.
25 października 2015
Wstęp ………..2
Rozdział 1.
Charakterystyka logistcznej obslugi klienta w przedsiebiostwie prowadzacym dzialalnosc gospodarcza
1.1. Istota logistycznej obslugi klienta ………..5
1.2. Strategie, rodzaje i zakres logistycznej obslugi klienta ………..11
1.3. Sposoby oceny zakresu i jakosci logistycznej obslugi klienta ………..28
Wyniki badan ………..32
Rozdział 2.
Funkcjonowanie i ocena logistycznej obslugi klienta u miedzynarodowego operatora logistycznego MOL.TSL
2.1. Charakterystyka miedzynarodowego operatora logistycznego MOL.TSL………..34
2.2. Strategia i zakres logistycznej obslugi klienta w firmie MOL.TSL ………..41
2.3. Ocena efektywnosci logistycznej obslugi klienta w firmie MOL.TSL ………..48
Wyniki badan ………..53
Zakończenie ………..54
Bibliografia………..56
Wykaz tabel ………..58
Wykaz rysunków ………..58
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|