Marketing relacyjny w Telekomunikacji Polskiej S.A.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wprowadzenie……..2

Rozdział l
Teoretyczne podstawy marketingu

1. Pojęcie i rozwój marketingu w przedsiębiorstwie……..4
2. Rodzaje marketingu……..12
3. Marketing relacyjny w korporacji……..14
4. Lojalnosc klienta a marketing relacyjny……..18


Rozdział II
Praktyczne funkcjonowanie marketingu relacyjnego na przykładzie badanego przedsiębiorstwa

1. Charakterystyka przedsiębiorstwa……..21
2. Wykorzystywane narzedzia marketingowe……..22
3. Relacje z klientami……..29
4. Badanie satysfakcji klienta oraz poziomu jego lojalnosci……..30


Rozdział III
Propozycja zmian w istniejacym podejsciu do marketingu relacyjnego w Telekomunikacji Polskiej S.A.

1. Wady i zalety istniejacego podejscia marketingowego……..33
2. Proponowane zmiany poprzez wdrozenie i stosowanie narzedzi marketingu relacyjnego……..38


Podsumowanie i wnioski……..40
Literatura……..43