Promocja regionu XYZ w związku z wejściem Polski do UE
7 marca 2019
Wstęp 3
Rozdział 1. Unia Europejska i jej instytucje
1.1. Podstawowe informacje o Unii Europejskiej ……….5
1.2. Instytucje europejskie………. 10
Rozdział 2. Rozwój stosunków między Polską a Unią Europejską
2.1. Kalendarium procesu integracji ……….17
2.2. Kwestie regionalne w Unii Europejskiej……….26
2.3. Opinia mieszkańców X na temat przystąpienia Polski do Unii Europejskiej………. 28
Rozdział 3. Wybrane przykłady współpracy z Unią Europejską i innymi organizacjami
3.1. Programy pomocowe Unii Europejskiej na rzecz wsparcia przemian strukturalnych w Polsce ……….30
3.2. Współpraca z innymi organizacjami ……….38
3.3. Miasta partnerskie………. 42
Rozdział 4. Teoretyczne podstawy promocji regionów………. 43
Rozdział 5. Promocja miasta na przykładzie X 51
5.1. Historia i dzień dzisiejszy X ……….51
5.2. Działania promocyjne podejmowane przez Urząd Miejski w X
Rozdział 6. Efekty działań promocyjnych
6.1. Samoocena Urzędu Miejskiego ……….63
6.2. Opinia o mieście jego mieszkańców………. 68
6.3. Opinia przedsiębiorców i innych niezależnych instytucji………. 70
6.4. Aktywność podmiotów gospodarczych ……….71
Literatura ……….74
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|