Przystosowanie obiektów hotelarskich do obslugi osób niepelnosprawnych.
18 października 2015
Wstęp………..5
Rozdział I
Wprowadzenie.
1.1 Osoby niepelnosprawne w Polsce (wielkosc populacji, struktura i dynamika zmian)………..8
1.2 Rodzaje niesprawnosci………..13
1.3 Elementy antropometryczne i ergonomiczne………..18
Rozdział II
Przystosowanie obiektów hotelowych do potrzeb osób niepelnosprawnych.
2.1 Elementy zagospodarowania zewnetrznego………..21
2.2 Pion pobytowy w hotelu: wezel wejsciowy, recepcja, punkty obslugowe i jednostki mieszkalne………..23
2.3 Hotelowe wezly higieniczno-sanitarne………..28
2.4 Komunikacja pozioma i pionowa………..33
2.5 Pion gastronomiczno-zywieniowy i wielofunkcyjny……….34
2.6 Rekreacja wewnetrzna i zewnetrzna………..38
Rozdział III
Standard obslugi niepełnosprawnych gosci w obiekcie hotelarskim………..45
Rozdział IV
Krajowe podstawy formalno prawne zwiazane
z przystosowaniem obiektów hotelarskich do potrzeb osób niepelnosprawnych………..48
Zakończenie………..50
Bibliografia………..52
Spis tabel i rysunków………..54
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|