Realizacja funkcji społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
7 marca 2019
Wstęp………. 3
Rozdział I
Funkcje społeczne szkół z oddziałami integracyjnymi w świetle literatury
1. Podstawowe funkcje szkoły – dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza………. 5
2. Funkcja społeczna współczesnej szkoły ……….9
3. Pojecie integracji, jej założenia, idee ……….15
4. Klasy integracyjne w szkołach podstawowych………. 19
5. Funkcje społeczne realizowane w klasach integracyjnych szkół podstawowych………. 22
Rozdział II
Metodologia własnych badań empirycznych
1. Przedmiot i cel badań ……….25
2. Problemy i hipotezy badawcze………. 27
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 30
4. Charakterystyka terenu i grupy badawczej……….. 33
5. Organizacja i przebieg badań……….. 34
Rozdział III
Funkcja społeczna Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w świetle własnych badań empirycznych
1. Sposoby realizowania funkcji społecznej przez Szkołę Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi………. 35
2. Efekty wychowania społecznego w Szkole ……….39
3. Specyfika wychowania społecznego w Szkole……….44
4. Instytucje współpracujące ze szkołą z oddziałami integracyjnymi………. 46
Zakończenie ……….48
Spis tabel ……….50
Bibliografia ……….51
Aneks ……….54
Kwestionariusz ankiety dla nauczycieli ……….55
Kwestionariusz ankiety dla rodziców ……….58
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|