Środowisko szkolne a efekty pracy uczniów klas trzecich w zakresie edukacji polonistycznej

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Problem badawczy w świetle literatury przedmiotu

1. Środowisko szkoły
1.1. Cechy ucznia
1.2. Cechy szkoły i klasy szkolnej
2. Umiejętności ucznia z języka polskiego przewidziane podstawą programową klasy III
3. Czynniki wpływające na efekty pracy ucznia klasy III
3.1. Czynniki związane z dzieckiem
3.2. Czynniki związane ze środowiskiem rodzinnym
3.3. Czynniki związane ze środowiskiem szkolnym


Rodział II
Metodologia badań własnych

1. Uzasadnienie wyboru tematu
2. Przedmiot i cele badań
3. Problemy badawcze i hipotezy
4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
5. Organizacja, teren badań i charakterystyka badanych
6. Analiza statystyczna materiału empirycznego


Rozdział III
Analiza wyników badań własnych

1. Analiza uwarunkowań środowiska szkolnego
2. Skala efektów szkolnych
3. Wpływ środowiska szkolnego na efekty szkolne uczniów klas trzecich
4. Podsumowanie i postulaty pedagogiczne


Bibliografia
Spis tabel i wykresów
Aneks