Turystyka a istota marketingu usług hotelarskich
3 marca 2019
Wstęp……….. 3
Rozdział I
Charakterystyka marketingu usług turystycznych
1.1. Turystyka obszarem działalności marketingowej………… 5
1.2. Charakterystyka usług turystycznych, pojęcia i definicje………… 16
1.3. Istota i koncepcja marketingu usług w literaturze przedmiotu………… 20
Rozdział 2
Działania marketingowe w firmie usługowej zorientowanej na klienta
2.1. Orientacje marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym………… 24
2.2. Plan marketingowy w działalności turystycznej………… 27
2.3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych………… 32
Rozdział 3
Marketing usług hotelarskich
3.1. Prezentacja hotelu Sofitel Grand Sopot………… 35
3.2. Potrzeby człowieka a produkty oferowane w hotelu Sofitel Grand Sopot………… 38
3.3. Znaczenie opinii klienta………… 46
Zakończenie……….. 53
Bibliografia……….. 55
Spis rycin……….. 57
Spis tabel……….. 58
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|