Wycieczka szkolna jako metoda realizacji celów dydaktycznych i wychowawczych na etapie wczesnoszkolnym

2 marca 2019 0 Przez administrator

Wstęp………. 4

Rozdział I
Edukacyjno-wychowawczy wymiar wycieczek szkolnych

1.1. Definicja i istota wycieczki………. 6
1.2. Rodzaje wycieczek szkolnych………. 9
1.3. Cele i funkcje wycieczek………. 12
1.4. Wycieczka w procesie dydaktyczno-wychowawczym………. 19
1.5. Znaczenie wycieczki w edukacji społeczno-przyrodniczej………. 24


Rozdział II
Założenia metodologiczne badań własnych

2.1. Cel i przedmiot badań………. 38
2.2. Problemy badawcze………. 40
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 44
2.4. Przebieg i organizacja badań………. 51


Rozdział III
Edukacyjno-wychowawcze walory wycieczki szkolnej w świetle badań własnych

3.1. Charakterystyka badanej populacji………. 53
3.2. Analiza i interpretacja wyników badań………. 57
3.3. Wnioski z badań………. 71


Zakończenie………. 74
Bibliografia………. 76