Wycieczka szkolna jako metoda realizacji celów dydaktycznych i wychowawczych na etapie wczesnoszkolnym
2 marca 2019
Wstęp………. 4
Rozdział I
Edukacyjno-wychowawczy wymiar wycieczek szkolnych
1.1. Definicja i istota wycieczki………. 6
1.2. Rodzaje wycieczek szkolnych………. 9
1.3. Cele i funkcje wycieczek………. 12
1.4. Wycieczka w procesie dydaktyczno-wychowawczym………. 19
1.5. Znaczenie wycieczki w edukacji społeczno-przyrodniczej………. 24
Rozdział II
Założenia metodologiczne badań własnych
2.1. Cel i przedmiot badań………. 38
2.2. Problemy badawcze………. 40
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 44
2.4. Przebieg i organizacja badań………. 51
Rozdział III
Edukacyjno-wychowawcze walory wycieczki szkolnej w świetle badań własnych
3.1. Charakterystyka badanej populacji………. 53
3.2. Analiza i interpretacja wyników badań………. 57
3.3. Wnioski z badań………. 71
Zakończenie………. 74
Bibliografia………. 76
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|