Znaczenie czytania bajek dzieciom w wieku wczenoszkolnym w opinii ich rodziców.
2 marca 2019
Wstęp
Część I
Znaczenie czytania bajek dzieciom w wieku wczesnoszkolnym w opinii ich rodziców – zagadnienia teoretyczne
1. Pojęcie oraz cechy bajki
2. Rodzaje bajek
3. Funkcje, cele bajek.
4. Charakterystyka rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym
Część II
Metodologiczne podstawy badań własnych
1. Przedmiot, cel i typ badań
2. Problematyka badawcza oraz hipotezy robocze
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4. Organizacja i przebieg badań
5. Charakterystyka badanej populacji grupy
Część III
Znaczenie czytania bajek dzieciom w wieku wczenoszkolnym w opinii ich rodziców – analiza wyników badań własnych
1. Częstotliwość oraz sposób kontaktu dziecka z bajką w opinii rodziców
2. Wartości, funkcje oraz rodzaje bajek czytanych dzieciom przez rodziców
3. Zalety i wady czytania dzieciom bajek w opinii rodziców
Podsumowanie i wnioski z badań
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Aneksy
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|