Analiza i ocena strategii marketingowej przedsiębiorstwa XYZ.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……… 2

Rozdział 1.
Marketing na rynku dóbr konsumpcyjnych.

1.1 Produkty konsumpcyjne na tle produktów innego rodzaju………3
1.2 Podzial produktów konsumpcyjnych………4
1.3 Rozmiary i struktura krajowego rynku serów (strona podazowa)………10
1.4 Marketing-Mix jako narzedzie uzyskiwania pozycji i przewagi konkurencyjnej………15

Rozdział 2.
Przedsiebiorstwo XYZ

2.1 Charakterystyka, organizacja, struktura i specyfika działalności firmy………22
2.2 Najwazniejsze wyniki finansowe przedsiębiorstwa………27
2.3 Narzedzia z zakresu Marketing-Mix wykorzystywane w strategii omawianego przedsiębiorstwa……… 34

Rozdział 3.
Identyfikacja, analiza i ocena stosowanej w przedsiębiorstwie strategii marketingowej

3.1 Analiza strategii produktowej………38
3.2 Analiza strategii cenowej………44
3.3 Analiza strategii promocji………46
3.4 Analiza strategii dystrybucji………48
3.5 Analiza strategii personalnej………51

Zakończenie………59
Bibliografia………61
Spis wykresów………62
Spis rysunków………62
Inne zródla………63