Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie telefonii komórkowej

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I.
Public relations w procesię komunikacji rynkowej

1.1. Istota i funkcje public rclations ……….5
1.2. Zakres dzialalnosci, cele i strategie public relations……….13
1.3. Komunikacja zewnetrzna i wewnetrzna firmy……….18

Rozdział 2.
Kreowanie wizerunku firmy

2.1. Public relation jako metody kreowania wizerunku firmy………..25
2.2. Działania podejmowane podczas kreowania wizerunku firmy ……….31
2.3. Wyodrebnione techniki public relations……….33

Rozdział 3.
Heyah- operator komórkowy

3.1. Rynek usług telefonii komórkowej w Polsce w latach 1998 – 2003……….38
3.2. Charakterystyka firmy Heyah ……….42

Rozdział 4.
Analiza dzialan public relations firmy Heyah

4.1. Promocja rozwoju firmy ……….45
4.2. Ocena skutecznosci dzialan firmy w zakresię public relation……….50

Zakończenie ……….53
Bibliografia………. 55
Spis tablic i rysunków ……….57