Marketing relacyjny w Telekomunikacji Polskiej S.A.
23 października 2015
Wprowadzenie……..2
Rozdział l
Teoretyczne podstawy marketingu
1. Pojęcie i rozwój marketingu w przedsiębiorstwie……..4
2. Rodzaje marketingu……..12
3. Marketing relacyjny w korporacji……..14
4. Lojalnosc klienta a marketing relacyjny……..18
Rozdział II
Praktyczne funkcjonowanie marketingu relacyjnego na przykładzie badanego przedsiębiorstwa
1. Charakterystyka przedsiębiorstwa……..21
2. Wykorzystywane narzedzia marketingowe……..22
3. Relacje z klientami……..29
4. Badanie satysfakcji klienta oraz poziomu jego lojalnosci……..30
Rozdział III
Propozycja zmian w istniejacym podejsciu do marketingu relacyjnego w Telekomunikacji Polskiej S.A.
1. Wady i zalety istniejacego podejscia marketingowego……..33
2. Proponowane zmiany poprzez wdrozenie i stosowanie narzedzi marketingu relacyjnego……..38
Podsumowanie i wnioski……..40
Literatura……..43
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|