Efektywne metody nauczania języka angielskiego na etapie edukacji wczesnoszkolnej

10 listopada 2019 0 Przez administrator

Cel pracy
Wprowadzenie

Rozdział I
Przygotowanie dziecka do edukacji wczesnoszkolnej

1.1. Problemy przygotowania dziecka do szkoły w dostępnej literaturze
1.2. Psychologiczne i pedagogiczne badania problemu przygotowania dzieci do szkoły w Polsce
1.3. Przygotowanie dziecka do szkoły w Polsce
1.4. Funkcje dydaktyczne nauczyciela w przygotowaniu dziecka do nauki w szkole
1.5. Funkcje rodziców w przygotowaniu dziecka do rozpoczęcia nauki na etapie edukacji wczesnoszkolnej


Rozdział II
Cele i zadania przedszkola w przygotowaniu dziecka do szkoły na etapie nauki wczesnoszkolnej

2.1. Charakterystyka rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym.
2.2 Funkcje dydaktyczne nauczyciela wychowawcy przedszkolnego w przygotowaniu dziecka do szkoły
2.3.Dojrzałość szkolna dziecka
2.4. Działalność oświatowo-wychowawcza nauczyciela w przygotowaniu dzieci do efektywnej nauki szkolnej
2.5. Funkcje rodziców w przygotowaniu dziecka do szkoły na etapie wczesnoszkolnej


Rozdział III
Charakterystyka rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

3.1. Rozwój fizyczny
3.2. Rozwój psychiczny
3.3.Rozwój społeczno-emocjonalny
3.3.1. Rozwój sfery emocjonalnej
3.4. Potrzeby poznawcze i emocjonalne dzieci w na etapie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej


Rozdzial IV
Osiągnięcia szkolne dziecka na etapie edukacji wczesnoszkolnej

4.1.Pojęcie i struktura osiągnięć szkolnych.
4.2. Powodzenia i niepowodzenia szkolne ucznia
4.3 .Czynniki warunkujące osiągnięcia ucznia


Rozdział V
Zaburzenia mowy, oraz problemy komunikowania się z uczniem klas I- III kształtujące brak efektywności metod pracy dydaktycznej w nauczaniu języków obcych 5.1. Budowa narządów mowy

5.2. Zaburzenia mowy kształtujące trudości w komunikowaniu się z uczniem
5.3. Metody pracy z uczniami mającymi trudności i zaburzenia mowy


Rozdział VI
Działalność pedagogiczna nauczyciela na etapie edukacji wczesnoszkolnej

6.1. Możliwości percepcyjne dziecka na etapie edukacji wczesnoszkolnej
6.2. Możliwości rozwojowe dziecka umożliwiające mu nauke języka obcego na etapie edukacji wczesnoszkolnej oraz ograniczenia i zaburzenia utrudniające efektywne zdobywanie wiedzy i utrudniające pracę nauczyciela
6.3 Problemy i przyczyny braku efektywności pracy dydaktycznej w zakresie nauczania języka obcego na etapie edukacji wczesnoszkolnej
6.3.1. Postawy rodziców wobec dzieci z trudnościami w nauce


Rozdział VII
Efektywność nauczania języków obcych na etapie edukacji wczesnoszkolnej

7.1. Sztuka jako forma efektywnej pracy dydaktycznej na etapie edukacji wczesnoszkolnej
7.1.1. Możliwości dzieci w zakresie percepcji sztuki
7.2. Zasady nauczania języka obcego na etapie kształcenia zintegrowanego
7.3. Język obcy jako element edukacji wczesnoszkolnej
7.4. Przygotowanie merytoryczne nauczyciela języka obcego uczącego na etapie edukacji wczesnoszkolnej


Podsumowanie
Bibliografia
Załącznik