Konkurencyjnosc polskich przedsiebiorstw na przykładzie firmy cukierniczej XYZ.
10 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Wpływ wzrostu konkurencyjnosci polskich przedsiebiorstw na ich zdolnosci adaptacyjne
1.1. Pojęcie konkurencyjnosci w literaturze przedmiotu
1.2. Uwarunkowania umacniajace potencjal konkurencyjnosci polskich przedsiebiorstw
Rozdział 2.
Instrumenty konkurowania polskich przedsiebiorstw
2.1. Pojęcie i istota instrumentów konkurowania
2.2. Przedsiebiorczosc kluczowym czynnikiem konkurencyjnosci polskich przedsiebiorstw
Rozdział 3.
Analiza strategiczna firmy XYZ.
3.1. Analiza strategiczna czynnikiem warunkujacym podniesienie konkurencyjnosci na przykładzie firmy XYZ.
3.1.1. Prezentacja Firmy
3.1.2. Analiza branzy
3.1.3. Analiza Makrootoczenia
3.1.4. Analiza otoczenia konkurencyjnego
3.1.4.1. Sila oddzialywania dostawców
3.1.4.2. Sila oddzialywania odbiorców
3.1.4.3. Natezenie walki konkurencyjnej
3.1.5. Kluczowe czynniki sukcesu (KCS)
3.1.6. Bariery wejscia i wyjscia
3.1.7. Metody portfelowe i inne metody oceniajace pozycje firmy na rynku
3.1.8. Analiza SWOT
3.1.9. Prognoza rozwojowa firmy
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|