Media społecznościowe a marketing szeptany – analiza porównawcza działań marketingowych(na przykładzie)
3 marca 2019
Wstęp………..3
Rozdział 1
Marketing szeptany w praktyce działań marketingowych
1.1. Istota i znaczenie marketingu szeptanego……….. 5
1.2. Formy marketingu szeptanego ………..11
1.3. Skuteczność i znaczenie marketingu szeptanego……….. 14
Rozdział 2
Media społecznościowe jako narzędzie marketingu szeptanego
2.1. Social media – definicja pojęcia ………..17
2.2. Klasyfikacja mediów społecznościowych ………..19
2.3. Znaczenie mediów społecznościowych w procesie marketingu szeptanego – kreowanie „społecznego autorytetu” ………..23
Rozdział 3
Rynek dóbr luksusowych
3.1. Dobra luksusowe……….. 29
3.2. Kształtowane marki luksusowej ………..31
3.3. Motywy nabywania dóbr luksusowych……….. 36
3.4. Rynek dóbr luksusowych w polsce ………..39
Rozdział 4
Media społecznościowe i marketing szeptany a dobra luksusowe – przykład branży jubilerskiej
4.1. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez branżę jubilerska……….. 44
4.2. Marketing szeptany dóbr luksusowych w mediach społecznościowych……….. 48
4.3. Błędy popełniane w działaniach marketingowych……….. 50
4.4. Podsumowanie i wnioski……….. 54
Zakończenie……….. 56
Bibliografia ………..57
Wykaz Rysunków, fotografii i tabel ………..61
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|