Możliwości usprawnienia działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie
5 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1.
Obsługa klienta w logistyce
1.1 Obsługa klienta, a logistyka. Definicja, elementy i mierniki.
1.2 Efektywna obsługa klienta (ECR)
1.3 Zarządzanie relacjami z klientem (CMR)
Rozdział 2.
Otoczenie Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie
2.1 Powołanie Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie. Cele i strategie.
2.2 Struktura Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie
2.3 Elementy wspierające obsługę klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Koninie
Rozdział 3.
Możliwości usprawnienia działalności Powiatowego Urzędu Pracy
3.1 Cel, zakres i metodologia badań
3.2 Ocena funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie w opinii bezrobotnych.
3.3 Ocena pracowników obsługi według opinii bezrobotnych.
3.4 Propozycje ulepszenia działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie
Zakończenie
Bibliografia
Pozycje zwarte
Akty prawne
Inne
Strony internetowe
Spis wykresów
Spis tabel
Spis map
Spis rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|