Nachalny product placement w polskich serialach
3 marca 2019
Wstęp………..3
Rozdział 1
Znaczenie product placement w budowaniu komunikatu reklamowego
1.1. Płatne komunikaty reklamowe w mediach jako forma komunikacji marketingowej ………..5
1.2. Pojęcie product placement (lokowania produktu) i jego stosowanie w mass mediach ………..10
1.3. Przepisy prawne dotyczące lokowania tematu i produktu ………..15
1.4. Sposoby lokowania produktu w przekazie telewizyjnym ………..17
Rozdział 2
Product placement w serialach
2.1. Product placement w produkcjach zagranicznych ………..20
2.2. Historia lokowania produktów w polskich serialach……….. 23
2.3. Koszty product placement w polskich serialach……….. 28
Rozdział 3
Analiza metod lokowania produktu w polskich serialach
3.1. Cel i metoda badania ………..33
3.2. Lokowanie produktu w polskich serialach – analiza przypadków……….. 35
3.3. Ocena lokowania produktu w polskich serialach ………..44
Zakończenie ………..49
Spis tabel i rysunków……….. 51
Bibliografia ………..52
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|