Opracowanie kompleksowego system dystrybucji i pozyskiwania klientów
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Podstawowe zagadnienia dystrybucji oraz obsługi klienta
1.1. Wprowadzenie do dystrybucji
1.2. Relacje z klientami – logistyczna obsługa klientów
1.3. Nastawienie do klientów na różnych rynkach
Rozdział 2
Ewolucja metod pozyskiwania klientów
2.1. Czynniki globalizacyjne oraz współczesne zachowania zakupowe klientów
2.2. Dystrybucja oraz pozyskiwanie klientów poprzez globalny Internet
2.3. CRM – zarządzanie relacjami
Rozdział 3
Koncepcja przeprojektowania systemu dystrybucji oraz pozyskiwania klientów dla wybranego produktu
3.1. Charakterystyka wstępna produktu i aktualnych sposobów dystrybucji i pozyskiwania klientów
3.2. Projekt nowego systemu
Zakończenie
Spis literatury
Spis tabel i rysunków
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|