Opracowanie kompleksowego system dystrybucji i pozyskiwania klientów

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Podstawowe zagadnienia dystrybucji oraz obsługi klienta

1.1. Wprowadzenie do dystrybucji
1.2. Relacje z klientami – logistyczna obsługa klientów
1.3. Nastawienie do klientów na różnych rynkach


Rozdział 2
Ewolucja metod pozyskiwania klientów

2.1. Czynniki globalizacyjne oraz współczesne zachowania zakupowe klientów
2.2. Dystrybucja oraz pozyskiwanie klientów poprzez globalny Internet
2.3. CRM – zarządzanie relacjami


Rozdział 3
Koncepcja przeprojektowania systemu dystrybucji oraz pozyskiwania klientów dla wybranego produktu

3.1. Charakterystyka wstępna produktu i aktualnych sposobów dystrybucji i pozyskiwania klientów
3.2. Projekt nowego systemu


Zakończenie
Spis literatury
Spis tabel i rysunków
Załączniki