Rola kar i nagród w edukacji wczesnoszkolnej – w opinii rodziców.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp ………4

Rozdział 1
Kary i nagrody w nauczaniu zintegrowanym – wybrane zagadnienia z literatury………6

1.1. Podstawowe pojęcia………6
1.2. Istota nauczania zintegrowanego………10
1.2.1. Charakterystyka rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym………14
1.3. Metody stosowane w nauczaniu zintegrowanym………24
1.3.1. Rodzaje kar i nagród………28
1.3.2. Zasady skutecznego karania i nagradzania………32
1.3.3. Rola kar i nagród w edukacji wczesnoszkolnej ……….35


Rozdział 2
Metodologiczne podstawy pracy

2.1. Przedmiot, cel i typ badań………38
2.2. Problematyka badawcza………39
2.3. Metody, techniki oraz narzędzia badawcze………43
2.4. Organizacja i przebieg badań………47
2.5. Charakterystyka badanej populacji………48


Rozdział 3
Rola kar i nagród w edukacji wczesnoszkolej w opinii rodziców – analiza wyników badań

3.1. Motywowanie dziecka poprzez kary i nagrody………52
3.2. Racjonalne stosowanie kar i nagród a uspołecznianie się dziecka………59
3.3. Najbardziej wskazane rodzaje kar i nagród………65


Podsumowanie i wnioski z badań………69
Bibliografia………71
Spis tabel………74
Spis schematów………75
Aneksy………76