Sanktuaria w Polsce jako produkt w turystyce na przykładzie Jasnej Góry i Lichenia.
26 października 2015
Wstęp………4
Wprowadzenie w problematyke badawcza………4
Cel i zakres pracy (teza)………5
Metoda pracy………6
Literatura z przedmiotu i materialy zródlowe………6
Rozdział I
Sanktuaria miejsca kultu i pielgrzymek
1.1. Czym sa sanktuaria i jaka pelnia role?………8
1.2. Wybrane sanktuaria – polozenie, geneza powstania i historii………14
1.2.1. Polozenie geograficzne, lokalizacja Sanktuarium Jasnogórskiego………14
1.2.2. Geneza powstania i historia Sanktuarium Jasnogórskiego………16
1.2.3. Polozenie geograficzne i lokalizacja Sanktuarium w Licheniu………21
1.2.4. Geneza powstania i historia Sanktuarium w Licheniu………22
Rozdział II
Wybrane sanktuaria w aspekcie produktu turystycznego
2.1. Produkt turystyczny, jego specyfika i elementy………25
2.2. Sanktuarium Jasnogórskie i Sanktuarium w Licheniu jako produkty w turystyce………31
2.2.1. Sanktuarium Jasnogórskie………31
2.2.2. Sanktuarium w Licheniu………37
Rozdział III
Wynik badan
3.1. Analiza wyników metody ankietowej i wnioski koncowe………46
3.2. Wnioski i podsumowanie………58
3.3. Analiza SWOT miejscowosci Lichen ………59
3.4. Wnioski i podsumowanie………61
Zakoncznie
Bibliografia………64
Spis rysunków………66
Spis tabel………67
Zalaczniki (ankieta)………68
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|