Wpływ lojalności klientów na decyzje zakupowe na rynku na przykładzie sieci sklepów „Biedronka”
6 października 2020Wstęp……….3
Rozdział 1
Strategia lojalności klienta i ewolucja programów lojalnościowych na przykładzie sieci „Biedronka”
1.1. Lojalność klienta – pojęcie, podejścia do zagadnienia i motywy ……….5
1.2. Istota i znaczenie utrzymania dotychczasowych klientów oraz programów lojalnościowych na przykładzie sieci „Biedronka”………. 10
1.3. Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce na przestrzeni lat………. 12
Rozdział 2
Istota CRM (Customer Relationship Menagement) w zarządzaniu kontaktami z klientami, na przykładzie sieci sklepów „Biedronka”
2.1. Istota CRM………. 16
2.2. Budowanie relacji i pomiar wartości związku z klientem na przykładzie sieci sklepów „Biedronka” ……….18
2.3. Korzyści stosowania strategii CRM i wdrożenia systemu CRM na przykładzie sieci sklepów „Biedronka”………. 21
Rozdział 3
Analiza programu lojalnościowego „Moja Biedronka”, w sieci sklepów „Biedronka”
3.1. Metoda badawcza ……….25
3.2. Przebieg procesu badawczego i badania własne………. 26
3.3. Charakterystyka sieci sklepów i marki „Biedronka”………. 28
3.4. Przykład CSR 2.0: Akcja lojalnościowa „Gang Słodziaków” ……….36
3.5. Przykład akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” sieci Biedronka i promocji z kartą „Moja Biedronka” ……….39
3.6. Karta Moja Biedronka, jako narzędzie identyfikacji klientów sieci sklepów „Biedronka”………. 45
3.7. Analiza badańi wnioski………. 47
Zakończenie………. 49
Bibliografia………. 50
Spis rysunków………. 55
Spis tabel……….56
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|