Wprowadzenie nowego produktu na rynek w aspekcie działań komunikacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ
3 marca 2019
Wstęp……….2
Rozdział 1
Proces wprowadzania na rynek nowego produktu
1. Produkt – istota, pojęcie, definicje……….4
2. Cykl życia produktu nowego lub zmodyfikowanego……….10
3. Etap wprowadzania na rynek nowego produktu……….13
4. Wybrane strategie wprowadzania nowego produktu na rynek……….17
Rozdział 2
Proces komunikacji i działań komunikacyjnych w związku z wprowadzeniem nowego produktu na rynek
1. Komunikacja marketingowa – pojęcie, istota……….23
2. Rodzaje komunikacji i sposobów komunikowania……….30
3. Kanały komunikowania się organizacji z jej otoczeniem……….34
4. Metody, techniki, narzędzia komunikacji……….41
Rozdział 3
Wprowadzenie nowych produktów na rynek na przykładzie XYZ
1. Charakterystyka podmiotu badań i metodyki badawczej……….47
2. Rodzaje wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji Firmy z rynkiem w procesie wdrażania nowego produktu – wyniki badań……….51
3. Narzędzia komunikacji internetowej wykorzystywane przez Firmę jako wsparcie w procesie wprowadzania nowego produktu……….57
4. Zarys koncepcji modelu wprowadzania nowego produktu na rynek w aspekcie działań komunikacyjnych……….61
Zakończenie……….65
Bibliografia……….67
Spisy……….70
Załączniki……….72
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|