Wprowadzenie nowego produktu na rynek w aspekcie działań komunikacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….2

Rozdział 1
Proces wprowadzania na rynek nowego produktu

1. Produkt – istota, pojęcie, definicje……….4
2. Cykl życia produktu nowego lub zmodyfikowanego……….10
3. Etap wprowadzania na rynek nowego produktu……….13
4. Wybrane strategie wprowadzania nowego produktu na rynek……….17


Rozdział 2
Proces komunikacji i działań komunikacyjnych w związku z wprowadzeniem nowego produktu na rynek

1. Komunikacja marketingowa – pojęcie, istota……….23
2. Rodzaje komunikacji i sposobów komunikowania……….30
3. Kanały komunikowania się organizacji z jej otoczeniem……….34
4. Metody, techniki, narzędzia komunikacji……….41


Rozdział 3
Wprowadzenie nowych produktów na rynek na przykładzie XYZ

1. Charakterystyka podmiotu badań i metodyki badawczej……….47
2. Rodzaje wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji Firmy z rynkiem w procesie wdrażania nowego produktu – wyniki badań……….51
3. Narzędzia komunikacji internetowej wykorzystywane przez Firmę jako wsparcie w procesie wprowadzania nowego produktu……….57
4. Zarys koncepcji modelu wprowadzania nowego produktu na rynek w aspekcie działań komunikacyjnych……….61


Zakończenie……….65
Bibliografia……….67
Spisy……….70
Załączniki……….72