Zaburzenia artykulacyjne dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
23 czerwca 2020
Wstęp
Rozdział I
Mowa i jej kształtowanie
1.1. Znaczenie poprawnej artykulacji
1.2. Rozwój artykulacji dziecka w poszczególnych latach życia
1.3. Klasyfikacja zaburzeń artykulacyjnych
Rozdział II
Metodologia badań własnych
2.1. Przedmiot i cele badań
2.2. Rodzaje badań
2.3. Problemy badawcze
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.5. Dobór próby badawczej
Rozdział III
Charakterystyka przeprowadzonych badań
3.1. Charakterystyka grupy badawczej
3.2. Porównanie zaburzeń artykulacyjnych dzieci w przedszkolu i szkole podstawowej
3.3. Przebieg przeprowadzonych badań
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Spis tabel
Spis wykresów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|