Zachowania prospołeczne dzieci w pierwszej klasie szkoły podstawowej a czynniki je determinujące
2 marca 2019
Wstęp.
Rozdział I.
Analiza literatury przedmiotu
1.1 Objaśnienie podstawowych pojęć: zachowania prospołeczne, altruizm, empatia
1.2 Geneza zachowań prospołecznych…………9
1.3 Motywy czynności prospołecznych………… 21
Rozdział II.
Zjawisko prospołeczności dzieci w młodszym wieku szkolnym
2.1 Wpływ szkolnej grupy rówieśniczej na zachowania prospołeczne dzieci………… 28
2.2 Rola rodziny w kształtowaniu postaw prospołecznych dziecka …………33
2.3 Zaspokajanie podstawowych potrzeb dziecka …………36
2.3.1 O potrzebie miłości………… 37
2.3.2 O potrzebie bezpieczeństwa………… 38
2.3.2 O potrzebie uznania …………39
2.4 Wpływ mediów na zachowania prospołeczne dzieci………… 40
Rozdział III.
Metodologia badań własnych
3.1. Przedmiot i cel badań …………46
3.2 Problemy i hipotezy badawcze …………47
3.3 Zmienne i ich wskaźniki …………50
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze………… 52
3.5 Zakres i teren badań …………58
3.6 Organizacja procesu badawczego …………59
Zakończenie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|