Bajki i baśnie w kształtowaniu zachowań dzieci
3 marca 2019
Wstęp……….5
Rozdział I
Rozwój dzieci uczęszczających do klas 1-3
1.1 Aspekty rozwoju psychoruchowego dzieci……….6
1.2 Nieprawidłowości w rozwoju dziecka……….9
1.3 Metody wspomagania rozwoju dzieci……….12
1.4 Rola nauczyciela we współczesnej szkole……….14
1.5 Sposoby motywowania uczniów do nauki……….17
1.6 Kontakt nauczyciela z rodzicami dzieci……….19
Rozdział II
Bajki i baśnie w świetle literatury
2.1Pojęcie bajek i baśni w pedagogice……….21
2.2 Bajki i baśnie – klasyfikacja……….27
2.3 Znaczenie bajek i baśni w rozwoju dziecka……….29
2.4 Kształtowanie zachowań dzieci poprzez bajki i baśnie……….31
Rozdział III
Charakterystyka szkoły
3.1 Lokalizacja szkoły……….33
3.2 Kadra pedagogiczna……….34
3.3 Szkoła – jej rola i zadania ……….38
3.4 Projekty oraz programy edukacyjne……….45
3.5 Bezpieczeństwo oraz współpraca z rodzicami ……….47
Rozdział IV
Metodologia badań własnych
4.1 Przedmiot i cel badań……….49
4.2 Problemy i hipotezy badawcze……….51
4.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze……….52
Rozdział V
Wyniki badań własnych……….54
5.1 Wyniki przeprowadzonych badań……….54
5.2 Podsumowanie i wnioski……….64
Zakończenie……….66
Bibliografia……….68
Spis tabel……….72
Spis wykresów……….72
Spis rysunków……….72
Aneks……….73
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|