Formy aktywnosci fizycznej ze szczególnym uwzglednieniem plywania dzieci klas IV-VI Szkoly Podstawowej XYZ
26 października 2015
I. Wstęp
1. Streszczenie
2. Przeglad pismiennictwa
3. Rozwój sprawnosci fizycznej dzieci
4. Istota aktywnosci fizycznej dzieci i mlodziezy
5. Rola rodziny i szkoly w rozwoju aktywnosci fizycznej dzieci
6. Plywanie, jako forma aktywnosci fizycznej
II. Cel badan
III. Metodologia badan wlasnych.
1. Przedmiot i cel badan
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Metody, techniki i narzedzia badawcze
4. Teren i organizacja badan
5. Grupa badawcza
IV. Znaczenie plywania w aktywnosci fizycznej dzieci i młodzieży w świetle badan wlasnych
1. Aktywnosc fizyczna dzieci w czasię wolnym
2. Plywanie, jako forma aktywnosci fizycznej dzieci klas IV-VI
3. Znaczenie plywania w rozwoju aktywnosci fizycznej dzieci klas IV-VI w opinii nauczycieli wychowania fizycznego
V. Dyskusja
Podsumowanie i wnioski
Literatura
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|