Fotografia prasowa jako element przekazu medialnego na przykładzie National Geographic
7 marca 2019
Wstęp………..3
Rozdział I.
Fotografia; historia, rodzaje.
1.1 Fotografia; rys historyczny………..6
1.2 Historia fotografii w Polsce………..13
1.3 Rodzaje fotografii………..19
Rozdział II.
Fotografia prasowa; historia, funkcje, metody i techniki
2.1 Narodziny fotografii prasowej………..25
2.2 Fotografia wojenna………..27
2.3 Fotografia prasowa w Polsce………..30
2.4 Henri Cartier-Bresson i koncepcja 'decydującego momentu’ (fotografia humanistyczna)………..32
2.5 Fotografia narzędziem manipulacji społecznej………..34
2.6 Doświadczenia II Wojny Światowej; powstanie Agencji Magnum………..39
Rozdział III.
Towarzystwo National Geografic.
3.1 Powstanie Towarzystwa National Geographic………..41
3.2 Wydawnictwa Towarzystwa National Geographic………..49
3.3 Rola fotografii w przekazie National Geographic (aspekt wizualny informacji)………..52
3.4 Styl National Geographic Magazine – analiza materiału prasowego………..55
Rozdział IV.
Studium przypadku……….62
Zakończenie………..66
Aneksy………..69
Literatura………..83
Spis fotografii………..86
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|