Istota i funkcje procesu rekrutacji i selekcji w organizacjach na przykładzie Polskiej Telefonii Cyfrowej.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….5

Rozdział I
Zarządzanie zasobami ludzkimi w kontekście procesu rekrutacji i selekcji

1.1. Istota i funkcje zarządzania zasobami ludzkimi……….7
1.2. Proces i techniki rekrutacji……….11
1.3. Proces i techniki selekcji……….16
1.4. Kryteria selekcji……….22


Rozdział II
Znaczenie i kierunki rozwoju procesu rekrutacji i selekcji

2.1. Znaczenie i kierunki rozwoju procesu rekrutacji i selekcji………. 24
2.2. Metody doskonalenia procesu rekrutacji i selekcji………. 26
2.3. Ocena decyzji podjętej podczas procesu rekrutacji i selekcji………. 31
2.4. Nowoczesne trendy w procesie rekrutacji i selekcji ……….35


Rozdział III
Analiza procesu rekrutacji i selekcji pracowników w Polskiej Telefonii Cyfrowej

3.1. Charakterystyka i struktura dzialalnosci PTC……….40
3.2. Proces rekrutacji i w Polkiej Telefoni Cyfrowej……….44
3.3. Proces selekcji w Polskiej Telefonii Cyfrowej……….49
3.4. Zarządzanie kwalifikacjami w PTC……….51
3.5. Analiza procesu rekrutacji i selekcji na przykładzie T-mobile……….56


Rozdział IV
Wnioski końcowe i zalecenia……….69

4.1. Wnioski……….69
4.2. Zalecenia……….71


Bibliografia………. 84
Spis rysunków………. 87
Spis wykresów………. 88
Spis tabel………. 89
Aneksy ……….90