Kategoria: Jakość

Prace z dziedziny Jakosc. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Jakość w zaopatrzeniu na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

1. Wstęp……… 3. 2. Cel i zakres pracy………5. 3. Firma XYZ………6. 3.1.Historia firmy………6. 3.2.Stan obecny firmy………7. 4. Cele w zaopatrzeniu………10. 4.1.Koszty ogólne………14. 4.2.Współpraca z dostawcami………15. 4.3.Klient jest królem (Nasz klient nasz Pan)………19. 4.4.QFD:Quality Funkction Deploytment (Rozwinięcie Funkcji Jakości) 21. 5. Wybór i ocena poddostawców………26. 5.1.Sporządzenie dokumentacji zaopatrzeniowej………28. 5.2.Wybór i ocena poddostawców własnych………29. 5.3.Dokonywanie uzgodnień z poddostawcą odnośnie zapewnienia jakości………30. 5.4.Ocena poddostawców………31. 5.5.Badanie pierwszej próbki………34. 6. Kontrola dostaw………38. 6.1.Typy planów badań………41. 6.2.Rodzaje normalnych planów badań………42. 7. Badania własne………53. 7.1.Ocena poddostawcy na przykładzie firmy XXX 54……… 7.2.Wnioski z przeprowadzonych badań………66. 8. Sterowanie obiegiem dokumentów………68. 9.Pposdumowanie………73. 10. Literatura………75.

Kompleksowe zarządzanie jakością podczas wytwarzania mebli.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział 1. Charakterystyka TQM definicje podstawowych pojęć jakości………9 1.1. TQM – definicje i zakres………9 1.2. Prekursorzy TQM………13 1.2.1.W. Edwards Deming……….14 1.2.2.Philip B. Crosby……….19 1.2.3.Joseph M. Juran………23 1.2.4.Japońskie podejście do jakości……….28 1.3. Podstawowe Definicje Pojęć Jakości……….33 1.4. Metody zarządzania jakością………49 1.5. Analiza metody QFD………51 1.6. Koszty jakości……….53 Rozdział 2. Charakterystyka obiektu badawczego ……….56 2.1. Historia powstania obiektu………56 2.2. Struktura organizacyjna i zasady funkcjonowania……….57 2.3. Analiza SWOT……….59 2.4. Metody dokumentowania wyników z jakości……….64 2.5. Sposoby zdobywania zamówień na meble………64 2.5.1. Uzgadnianie wyglądu mebli z klientem………65 2.5.2. Projektowanie mebli na zamówienie……….66 2.5.3. Sporządzanie dokumentacji technologicznej i kalkulacji wstępnej………67 2.5.4. Zawieranie kontraktu z…

Wdrażanie koncepcji TQM do polskich przedsiębiorstw

Przez administrator

Rozdział 1. Systemy zapewnienia jakości w gospodarce rynkowej………6 1.1. Pojęcia definicji jakości………6 1.2. Podstawowe pojęcia związane z jakością………8 1.2.1. Pętla jakości………8 1.2.2. Audit jakości………8 1.3. Charakterystyka narzędzi jakości………10 1.4. Analiza jakości 12 1.4.1. Kaizen – filozofia pracy………12 1.4.2. Just in time (JIT)………18 1.4.3. Analiza rodzajów i skutków możliwych błędów (FMEA)………23 Rozdział 2. Ogólna charakterystyka TQM 27 2.1. Co to jest TQM?………27 2.2. Rys historyczny TQM………36 2.2.1. Prekursorzy TQM………37 2.3. Elementy TQM………48 2.4. Globalne zintegrowane zarządzanie jakością (TIQM)………52 Rozdział 3. Zasady uzyskania certyfikatu systemu jakości według ISO 9000 jako podstawa do wdrożenia TQM………61 3.1. Jakość w przemyśle polskim………61 3.2. Charakterystyka norm…

System HACCP w przemyśle spożywczym

Przez administrator

I. Wstęp………5 Rozdział 1. System HACCP………7 Rozdział 2. Uwarunkowania prawne………9 2.1. Prawo żywnościowe w Wspólnocie Europejskiej………9 2.1.1. System HACCP w prawodawstwie wspólnoty Europejskiej………11 2.2. Polskie przepisy prawne………14 2.2.1. Przepisy jakościowe………14 2.2.2. Polskie prawo żywnościowe………15 Rozdział 3. System HACCP………19 3.1 Terminologia systemu HACCP………19 Rozdział 4. Zasady systemu HACCP………21 4.1 Analiza zagrożenia………21 4.1.1. Zagrożenia………21 4.1.1.1 Zagrożenia biologiczne………22 4.1.1.2 Zagrożenia chemiczne………25 4.1.1.3 Zagrożenia fizyczne………27 4.1.2 Obszary zagrożeń………28 4.1.2.1 Surowce………28 4.1.2.2 Produkcja………29 4.1.2.3 Produkt………29 4.1.2.4. Higiena środowiska pracy………31 4.1.2.4.1. Mycie i dezynfekcja………37 4.1.2.4.1. Konstrukcja maszyn i urządzeń………43 4.1.2.5. Człowiek………46 4.1.3. Analiza zagrożeń, ocena ich ryzyka i określenie środków zapobiegawczych………47 4.2. Ustalenie krytycznych punktów kontroli………50…

Jakość i wdrażanie norm ISO 9000 w hurtowniach części motoryzacyjnych

Przez administrator

1. Wstęp. 2. Cele i zakres pracy. 3. Rozdział I. Problem jakości. Część 1. Teoretyczne podstawy zarządzania jakością. 3.1. Pojęcia z jakości i ich charakterystyka. 3.1.1. Autorytety w dziedzinie zarządzania. 3.2. Wybrane elementy kwalitologii. 3.2.1. Przedmiot nauki o jakości. 3.2.2. Podstawowe operacje jakościowe. 3.2.3. Podejście jakościowe w badaniu i kształtowaniu przedmiotów. 3.2.4. Zastosowanie kwalitologii. 3.3. Wprowadzenie do zarządzania jakością. 3.3.1. Przegląd koncepcji zarządzania jakością. 3.3.2. Ogólny model zarządzania jakością. 3.3.3. Normalizacja w kształtowaniu jakością. 3.3.4. Terminologia. 3.4. Przedsiębiorstwo produkcyjne a elementy zarządzania jakością. 3.4.1. Ogólna charakterystyka. 3.4.2. Systematyka zakresu zarządzania jakością. 3.4.3. Wyrób obiektem zarządzania jakością. Część II. Przegląd literatury…

Jakość obsługi klienta w banku

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Geneza i ewolucja bankowości………5 1.1. Powstanie banków. Rys historyczny. 1.2. Rozwój bankowości w Polsce. Rozdział II Polskie banki w drodze do Unii Europejskiej………15 Rozdział III Znaczenie klienta dla banku………21 3.1. Rola kontaktów z klientem. 3.2. Procedury identyfikacji klientów. 3.3. Orientacja na klienta i bank. Rozdział IV Klienci banku………52 Rozdział V Produkty i usługi bankowe………65 Rozdział VI Innowacyjna działalność banków………75 6.1. Nowe produkty i usługi. 6.2. Rola personelu banku w drodze zaspokajania potrzeb klientów. 6.3. Komputeryzacja elementem poprawy jakości obsługi. Zakończenie………103 Literatura………106 Spis tabel i rysunków………108

System zarządzania jakością w produkcji XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Charakterystyka firmy i otoczenia 1.1. Profil i zakres działania Spółdzielni X 1.2. Struktura organizacyjna zakładu 1.3. Asortyment i sprzedaż wyrobów 1.4. Rynek zbytu, dystrybucja, konkurencja 1.5. Rynek surowca Rozdział 2. Wymagania i normy w procesię produkcyjnym zapewniające wysoką jakość 2.1. Istota systemu HACCP 2.2. Pozyskiwanie mleka 2.3. Lokalizacja zakładu mleczarskiego 2.4. Proces produkcyjny 2.5. Magazynowanie wyrobów gotowych Rozdział 3. Zapewnienie jakości produktów na przykładzie XYZ 3.1. Zaopatrzenie w surowiec 3.2. Przebieg procesu technologicznego 3.3. Postępowanie z wyrobem gotowym 3.4. Ocena systemu zarządzania jakością w XYZ Bibliografia

Wpływ konsumenta na jakość wytwarzanych wyrobów.

Przez administrator

Wstęp………4 Cel………6 Rozdział 1. Co to jest jakość? 3.1. Pojęcie jakości………7 3.2. Jakość z punktu widzenia konsumenta i producenta……… 9 3.3. Parametry jakości………12 3.4. Specyfikacje jakościowe………12 3.5. Produkty niematerialne i niepowtarzalne a jakość………14 3.6. Implikacja pojęcia jakości………14 3.7. Jakość w XXI wieku………16 Rozdział 2.Elementy TQM 4.1. Wprowadzenie………18 4.2. Kluczowe pojęcia i zasady TQM………21 4.2.1. jakość produktu ……… 21 4.2.2. zero defektów ………21 4.2.3 benchmarking ………22 4.2.4. osobiste zaangażowanie każdego pracownika ………22 4.2.5. skuteczna otwarta komunikacja ………23 4.2.6. empowerment i delegowanie ………23 4.2.7. synergia pracy zespołu ………23 4.2.8. uznanie i nagrody ………23 4.2.9. ciągłe doskonalenie ………24 4.3. TQM – podstawy filozofii…

Kształtowanie jakości usługi i zadowolenia klienta na przykładzie kancelarii doradztwa podatkowego.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Rola jakości w marketingowym procesię świadczenia usługi………5 1.1. Wartość a zadowolenie klienta………6 1.2. Kształtowanie usługi jako elementu marketingu………8 1.3. Przedmiotowy charakter usługi………18 1.3.1. Pracownicy jako podmiot usługi………26 1.3.2. Obsługa klienta………28 Rozdział II. Zarządzanie jakości w procesię świadczenia usług………30 2.1. Kompleksowe zarządzanie jakością………32 2.2. Planowanie strategiczne w procesię świadczenia usług………38 2.3. System jakości według normy ISO 9001………42 2.4. Wizerunek firmy a jakość usługi………49 2.5 Model jakości usługi………53 2.6. Sposoby poprawy jakości usługi………58 Rozdział III. Aanaliza działań marketingowych w kształtowaniu usług wysokiej jakpści na podsatwie kancelarii doradztwa podatkowego XYZ………61 3.1. Struktura firmy………62 3.2 Proces wdrażania Six Sigma………63 3.3 Faza…

Zarządzanie przez jakość na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Pojęcie oraz treść ZPJ 1. Pojęcie jakości……… 5 2. Wstępne warunki wprowadzania powszechnej jakości ………14 3. Korzyści wynikające z powszechnej jakości ………15 4. ZPJ a normy ISO 9000 ………16 5. Polska Nagroda Jakości ………18 Rozdział II. Charakterystyka firmy XYZ 1. Historia rozwoju firmy i stan obecny ……… 21 2. Produkty i usługi XYZ………23 3. Struktura organizacyjna XYZ………25 4. Polityka jakości ………26 Rozdział III. Zarządzanie przedsiębiorstwem 1. Przywództwo……… 27 2. Polityka i strategia……… 31 3. Zarządzanie procesami ……… 33 4. Zarządzanie potencjałem społecznym……… 35 5. Zarządzanie zasobami ……… 39 Rozdział IV. Efekty przedsiębiorstwa po wdrożeniu ZP 1. Satysfakcja…

Wdrożenie systemu jakości szansą na sukces firmy

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Wprowadzenie do problematyki jakości ……….7 1.1 Ewolucja pojęcia jakości ……….7 1.2 System jakości w ujęciu normatywnym ……….25 1.3 Wymagania systemu jakości- norma ISO 9001:2000 ……….31 1.4. Dokumentacja systemu jakości………. 43 Rozdział II. Wdrożenie systemu jakości w przedsiębiorstwie ……….52 2.1 Kryteria wyboru i specyfikacja wdrażania systemu jakości ………. 52 2.2 Prace wstępne-procedura wdrażania………. 63 2.3 Projektowanie i wdrażanie systemu ……….67 2.4 Nadzór nad wdrażanym systemem jakości ……….72 2.5 Certyfikacja ……….76 2.6 Problemy we wdrożeniu systemu jakości ……….84 Rozdział III. Specyfika zarządzania jakością usług spedycyjnych ………. 89 3.1 Charakterystyka rynku firm spedycyjnych ……….89 3.2 Jakość w przedsiębiorstwach spedycyjnych ……….91…

System zarządzania jakością.

Przez administrator

Wstęp…………. 4 Rozdział I. Prezentacja zakładu mechanicznego 1. Charakterystyka zakładu…………. 5 Rozdział II. Prezentacja procesu technologicznego. 1. Operacje procesu produkcyjnego:…………. 9 1.1 Zakup materiału…………. 9 1.2 Kontrola dostawcy ………….9 1.3 Magazynowanie…………. 9 1.4 Transport ………….10 1.5 Cięcie materiału…………. 10 1.6 Kontrola cięcia…………. 10 1.7 Hartowanie ………….10 1.8 Odpuszczanie…………. 11 1.9 Kontrola obróbki cieplnej…………. 11 1.10 Toczenie ………….11 1.11 Frezowanie ………….13 1.12 Obróbka ślusarska ………….14 1.13 Toczenie gwintu ………….14 1.14 Kontrola wymiarowa międzyoperacyjna…………. 14 1.15 Szlifowanie ………….15 1.16 Szlifowanie wielowypustu…………. 15 1.17 Kontrola techniczna-ostateczna ………….15 1.18 Magazynowanie wyrobów gotowych…………. 15 2. Rysunek części………….. 16 3. Wymagania jakościowe klienta…………. 17 4. Badania…

Zarządzanie jakością i poziomem produktywności na przykładzie przedsiębiorstwa produkcji spożywczej.

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I. Jakość jako czynnik skutecznego konkurowania 1.1. Geneza systemów jakości………. 8 1.2. Zarządzanie jakością a kultura organizacji………. 10 1.3. Determinanty skutecznego działania ………. 13 1.4. Istota zarządzania jakością ………. 18 1.5. Systemy zarządzania jakością ………. 21 1.5.1. Wewnętrzne systemy zarządzania jakością………. 22 1.5.2. Zewnętrzne systemy zarządzania jakością ………. 23 Rozdział II. Systemy zarządzania jakością 2.1. Systemy zarządzania jakością ………. 24 1.5.3. Rodzina norm ISO serii 9000 ………. 24 1.5.4. Istota i główne założenia norm ISO ………. 28 1.5.5. Główne elementy normy ISO 9001:2000………. 31 1.5.6. Inne normy ISO ważne dla przedsiębiorstwa ………. 33 1.5.7. Metodyka wdrażania ISO…

Projekt zmian w procesię obsługi klienta na przykładzie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I. Rola i znaczenie klienta w procesię obsługi 1.1. Marketing usług ……….6 1.2. Charakterystyka obsługi rynku ……….10 1.3. Przegląd metod i narzędzi w obsłudze klienta………. 13 Rozdział II. Charakterystka działalności XYZ 2.1. Zarys historii firmy ……….25 2.2. Charakterystyka przedmiotu działalności ……….28 2.3. Ocena podejścia procesowego ……….33 Rozdział III. Opis procesu obsługi klienta w XYZ 3.1. Charakterystyka procesu ……….49 3.2. Analiza kryterialna procesu obsługi ……….56 Zakończenie………. 59 Bibliografia ……….61 Spis rysunków ……….63

Wdrożenie normy ISO 9001-2000 w instytucji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w XYZ

Przez administrator

Wprowadzenie………5 Rozdział I. Ogólna charakterystyka procedury wdrożenia i otrzymania certyfikatu jakości (normy ISO). 1. Definicja i cel normy ISO………7 2. Przebieg procesu otrzymania certyfikatu ISO 9000………14 3. Elementy systemu zarządzania jakością według norm ISO 9000………16 4. Rola dokumentacji w zarządzaniu jakością 19 5. Księgi jakości – poziom strategiczny………20 6. Procedury jakości – poziom taktyczny 21 Rozdział II. Norma ISO 9001-2000 w Urzędzie Miejskim w XYZ 1. Prezentacja miasta i Urzędu………26 2. Podstawowe cele polityki jakości w Urzędzie Miejskim w XYZ………27 3. System zarządzania jakością 27 3.1. Zarządzanie procesami………29 3.2. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością………30 3.3. Odpowiedzialność i uprawnienia kierownictwa Urzędu Miejskiego………31…

Zarządzanie jakością

Przez administrator

Wprowadzenie……… 4 Rozdział I. Problem zarządzania i zarządzania jakością w świetle literatury przedmiotu 1. Podstawowe wiadomości związane z zarządzaniem ………….6 2. Przegląd literatury dotyczący problemów jakości…………. 12 2.1. Pojęcie jakości ………….12 2.2. Pojęcie 'zarządzanie jakością’ ………….18 2.3. Podejście do kwestii jakościowych na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci ………….20 2.4. Filozofia Deminga – podejście do jakości sformułowane w 'czternastu punktach o zarządzaniu’…………. 24 3. TQM 37 3.1. Filozofia, zasady i pojęcia TQM ………….37 3.2. Podstawa i cztery strony piramidy TQM ………….43 3.3. Ogólne zasady kompleksowego zarządzania jakością ………….46 3.4. Istota i modele TQM 48 Rozdział II. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie i normy…

Metody zarządzania jakością i ich wpływ na zewnętrzne i wewnętrzne otoczenie przedsiębiorstwa

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I. Podstawy teoretyczne zarządzania 1.1. Pojęcie zarządzania ………4 1.2. Definicja i rodzaje otoczenia organizacji……… 8 1.3. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa……… 12 1.4. Otoczenie wewnętrzne przedsiębiorstwa ………18 1.5. Znaczenie analizy otoczenia w przedsiębiorstwie……… 20 Rozdział II. Systemy zarządzania jakością- zakres pojęciowy 2.1. Podstawowe pojęcia i definicje……… 23 2.2. Rys historyczny rozwoju kompleksowego zarządzania jakością………28 2.3. Geneza i ewolucja systemów zarządzania jakością ………33 2.4. Pierwsze standardy ISO i ich rola w zarządzaniu przez jakość ………44 2.5. Tworzenie systemu zapewniania jakości w przedsiębiorstwie ………46 Rozdział III. Zarządzanie jakością – wpływ na wewnętrzne i zewnętrzne otoczenie przedsiębiorstwa. Doświadczenia Firmy X 3.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa…

Wdrażanie systemu HACCP.

Przez administrator

Wstęp ………..4 Cel i zakres pracy……….. 5 Rozdział 1. System HACCP jako element zapewnienia bezpieczeństwa żywności 1.1 Historia systemu HACCP ………..6 1.2 Definicje i pojęcia związane z HACCP ………..7 1.3 Istota systemu……….. 8 1.4 Polityka jakości i bezpieczeństwa żywieniowego ………..9 Rozdział 2. Opis systemu HACCP według 12-stopniowej sekwencji działań na podstawie siedmiu zasad HACCP w Domu Pomocy Społecznej 2.1 Podstawa prawna ………..11 2.2 Utworzenie Zespołu HACCP ………..12 2.3 Opis produktu i zidentyfikowanie zamierzonego sposobu użycia ………..13 2.4 Skonstruowanie schematu procesu technologicznego ………..14 2.5 Weryfikacja schematu procesu technologicznego……….. 15 2.6 Zasady systemu HACCP……….. 16 2.6.1 Przeprowadzenie analizy zagrożeń w systemie HACCP…

Zarządzanie jakością wg normy ISO 9001:2000 w małych przedsiębiorstwach.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1 Zarządzanie jakością według norm ISO 9000………..6 1.1. Jakość i jej szerokie pojmowanie. 1.2. Małe przedsiębiorstwa a zintegrowane systemy zarządzania. 1.3. Charakterystyka norm ISO 9000 . Rozdział 2 Charakterystyka środowiska badań – ORSO Sp. z o.o……….34 2.1. Historia powstania i rozwoju przedsiębiorstwa, profil działalności. 2.2 Polityka i strategia firmy ORSO SP. z o.o. przed wprowadzeniem systemu zarządzania jakością opartego na normach ISO . 2.3 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością w ORSO Sp. z o.o. . Rozdział 3 Prezentacja wyników badań – analiza i interpretacja………49 3.1. Problem i cele badawcze. Metodologia badań. . 3.2. Analiza SWOT. 3.3. Analiza przeprowadzonych…

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk w Spółce XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Benchmarking 1.1. Pojęcie benchmarkingu 1.2. Bariery benchmarkingu 1.2.1. Kodeksy postępowania w benchmarkingu 1.2.2. Europejski kodeks postępowania w 'benchmarkingu’ 1.3. Poziomy benchmarkingu Rozdział II. Rodzaje i etapy benchmarkingu Rozdział III. Benchmarking a organizacja 3.1. Budowanie kultury ukierunkowanej na wspieranie efektywności 3.2. Benchmarking jako jedna z najważniejszych koncepcji biznesowych 3.3. Zarządzanie zmianą 3.4. Siedem poziomów benchmarkingu Rozdział IV. Firma x 4.1. Ogólne informacje o firmie x 4.2. Historia działalności firmy x 4.3. System zarządzania jakością w firmie x 4.4. Benchmarking a „mapa procesów i działań w firmie x Wnioski Bibliografia Spis tabel Spis rysunków

Analiza i kierunki doskonalenia systemu zarządzania jakością produkcji w XYZ S.A.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Istota, znaczenie jakości i zarządzania jakością produkcji 1.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością 1.2. Istota i znaczenie zarządzania jakością produkcji 1.3. Metody zarządzania jakością produkcji 1.4. Nowe narzędzia wspomagające zarządzanie jakością produkcji Rozdział 2. Zintegrowany system zarządzania jakością produkcji w XYZ S.A. 2.1. Profil działalności w XYZ S.A. 2.2 Cel i zakres Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością 2.3. Schemat Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością 2.4. Dokumentacja Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością 2.4.1 Wykaz dokumentów 2.4.2 Powiązanie wymagań norm ISO 9001 2000 z Systemem Zarządzania Jakością Rozdział 3. Analiza zintegrowanego systemu zarządzania jakością produkcji w XYZ S.A. 3.1. Analiza jakości produktów…

Wdrożenie systemu HACCP na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp……..4 Rozdział 1. Co to jest system HACCP……..7 1.1. Historia systemu HACCP 1.2. Definicje stosowane w HACCP 1.3. Zasady systemu HACCP Rozdział 2. Wdrażanie systemu HACCP……..21 2.1. Cel wdrażania systemu HACCP 2.2. Wprowadzenie sytemu HACCP 2.3. Korzyści i koszty wdrażania systemu HACCP Rozdział 3. Analiza zagrożeń……..33 3.1. Identyfikacja i weryfikacja zagrożeń 3.2. Ustalenie krytycznych punktów kontroli (ccp) Rozdział 4. Wdrażanie systemu HACCP w firmie „XYZ”……..53 4.1. Charakterystyka działalności firmy „XYZ” 4.2. Strefa niebezpiecznych temperatur w firmie „XYZ” 4.3. Opracowanie i prowadzenie dokumentacji systemu HACCP 4.4. Plan HACCPawowe obowiązki dyrekcji związane z wdrożeniem systemu HACCP 4.6. Organizacja szkoleń związanych z wdrożeniem…

System zarządzania jakością na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością……….5 1.1. Pojęcie i historia jakości 1.2. Istota zarządzania jakością 1.3. Systemy zarządzania jakością 1.3.1. Wewnętrzne systemy zarządzania jakością 1.3.2. Zewnętrzne systemy zarządzania jakością 1.4. System zarządzania jakością ISO 1.4.1. Seria ISO 9000 – geneza i charakterystyka 1.4.2. Interpretacja normy ISO 9001:1994 1.4.3. Interpretacja normy ISO 9001:2001 1.4.4. Pojęcie i charakterystyka tqm 1.4.5. Certyfikacja 1.5. Przyczyny złego funkcjonowania ISO Rozdział 2. System zarządzania jakością na przykładzie firmy XYZ……….43 2.1. Ogólne informacje o działalności firmy XYZ 2.2. System zarządzania jakością i odpowiedzialność kierownictwa za zarządzanie jakością w firmie XYZ 2.2.1. Polityka jakości 2.2.2. Uprawnienia, odpowiedzialność…

Ocena możliwości wdrożenia koncepcji TQM w Starostwie Powiatowym w XYZ

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział 1. Koncepcja total quality management i jej zastosowanie w administracji publicznej 1.1 Pojęcie TQM……… 6 1.2 Zasady i modele TQM……… 14 1.3 Zastosowanie koncepcji tqm i jej proces wdrażania w administracji publicznej………. 18 1.4 korzyści płynące z wykorzystania TQM w administracji publicznej ………24 Rozdział 2. Charakterystyka starostwa powiatowego w XYZ………28 2.1 Ogólna prezentacja powiatu XYZ……… 28 2.2 Statut powiatu XYZ ………34 2.3 Regulamin organizacyjny starostwa powiatowego w XYZ ………36 2.4 Struktura organizacyjna starostwa powiatowego w XYZ Rozdział 3. Propozycja implementacji koncepcji TQM w starostwie powiatowym w XYZ ……….44 3.1 Jakość usług w starostwie powiatowym w XYZ w…

Jakość usług w spółdzielni mieszkaniowej.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1 Istota jakości i zarządzania jakości. 1.1. Definicja jakości i jakości usług………..7 1.2. Istota zarządzania jakością………..8 1.3. Idea i korzyści wynikające z zarządzania przez jakość ………..11 1.4. Uwarunkowania kompleksowego zarządzania jakością ………..13 Rozdział 2 Zarządzanie nieruchomością i jej cele. 2.1. Cele zarządzania nieruchomością ………..16 2.2. Definicja oraz cel zarządzania Spółdzielnią ………..17 2.3. Zarządzanie jakością usług publicznych ………..19 Rozdział 3 Wybrane metody badania jakości usług 3.1. Rodzaje metod badania jakości usług………..21 Rozdział 4 Zastosowanie metody Servqual na podstawie Spółdzielni Mieszkaniowej 4.1. Charakterystyka Spółdzielni ………..34 4.2. Wykonanie badania metodą Servqual ………..36 4.3. Wyniki z badania Servqual ……….. 54 Podsumowanie ………..…