Kontrowersyjna reklama jako szczególne narzędzie promocji-mix.
6 marca 2019
Wstęp……….4
Rozdział I
Promocja – mix jako zintegrowana komunikacja marketingowa
1.1.Promocja-mix, definicja, cele, zadania oraz korzyści z jej występowania……….5
1.2.Czynniki mające wpływ na wybór instrumentów promocji-mix……….7
1.3.Specyfika poszczególnych instrumentów promocji-mix……….9
Rozdział II
Reklama jako sposób komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
2.1.Reklama – powstanie reklamy i jej rozwój, definicje, cele, funkcje ……….16
2.2.Formy i Środki przekazuw reklamowego……….19
2.3.Skuteczność i efektywność reklamy……….22
Rozdział III
Wykorzystanie kontrowersji w reklamie i jej wpływ na otoczenie
3.1.Definicja i istota kontrowersji w reklamie……….25
3.2.Przykłady kontrowersji w reklamie……….30
3.3.Wpływ reklamy kontrowersyjnej na odbiorcę……….39
Zakończenie……….42
Bibliografia……….43
Spis tabel……….45
Spis rysunków……….45
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|