Mechanizm oddziaływania public relations na opinię społeczną na przykładzie firmy ORBIS S.A.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział I.
Public Relations

1. Geneza (powstanie i ewolucja) PR……….5
2. Pojęcie (istota, definicje) PR……….6
3. Cele PR……….8
4. Zakres działań public relations……….9
5. Public Relations a pojęcia pokrewne, czyli czym pr nie jest?………11
6. Dyscypliny i obszary zastosowań PR w Polsce……….18
7. Umiejętności osobiste specjalisty ds. public relations……….21
8. Problem etyki w Public Relations……….23

Rozdział II
Psychologia komunikacji i wywierania wpływu na ludzi.

1. Istota i język komunikacji public relations……….30
2. Komunikowanie się z otoczeniem zewnętrznym……….38
3. Jak współpracować z mediami?………40
4. Komunikacja wewnętrzna w kształtowaniu wizerunku firmy w otoczeniu……….43
5. Formy komunikacji wewnętrznej………45
6. Marketing wewnętrzny w zarządzaniu firmą……….47
7. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie w PR……….52
8. Psychologiczne problemy zarządzania sytuacją kryzysową w PR……….57

Rozdział III..
Public Relations w firmie Orbis.

1. Grupa Hotelowa Orbis……….63
2. Miejsce PR w strukturze organizacyjnej firmy Orbis……….64
3. Jakość świadczonych usług hotelarskich – 'Klucz do sukcesu’……….65
4. Sukcesy firmy Orbis (jak firma postrzegana jest przez opinię publiczną?)……….68
5. Metody badania firmy Orbis……….70
6. Techniki komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie Orbis……….73
7. Strategia działań marketingowych w firmie Orbis……….74
8. Misja i wizja Orbis……….76
9. Budowanie 'Image’ firmy Orbis……….78
10. Działania public relations w internecie……….82
11. Planowanie działalności public relations na przykładzie hotelu……….85

Zakończenie………91
Bibliografia………93