Oczekiwania rodziców wobec terapeuty pedagogicznego
3 marca 2019
Wstęp………10
Rozdział I
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i jej uwarunkowania prawne
1.1. Charakterystyka zajęć specjalistycznych………13
1.2. Funkcje, zadania oraz profesjonalne i osobowe cechy terapeuty pedagoga………18
Rozdział II
Rola rodziców w procesie terapeutycznym dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
2.1. Rodzice jako ważne ogniwo procesu terapeutycznego………28
2.2. Funkcjonowanie rodziny z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się………31
2.3. Oczekiwania rodziców wobec pomocy psychologiczno pedagogicznej………33
Rozdział III
Metodologia badań własnych
3.1. Przedmiot i cel badań………35
3.2. Problemy i hipotezy badawcze………37
3.3. Zmienne i ich wskaźniki………38
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze………41
3.5. Teren i organizacja badań………41
Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych
4.1. Analiza badanej grupy………46
4.2. Analiza badań rodziców………49
4.3. Podsumowanie………56
Zakończenie………59
Bibliografia………61
Spis tabel i wykresów………63
Aneks………65
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|