Realizacja programu edukacyjnego 'Socrates’ w województwie xyz w latach 1998-2003.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp 3

Rozdział I.
Znaczenie edukacji w procesie rozwoju Unii Europejskiej

1.1. Tworzenie polityki oświatowej w ramach Wspólnoty Europejskiej ………….4
1.2. Deklaracja Bolońska…………. 6
1.3. Strategia Lizbońska: wspólne cele systemów edukacji do roku 2010…………. 8
1.4. Wskaźniki jakości szkoły…………. 12

Rozdział II.
Europejski program edukacyjny SOCRATES ………….14

Rozdział III.
Udział Polski w realizacji unijnej polityki edukacyjnej.

3.1. Stanowisko Polski w okresie przedakcesyjnym ………….27
3.2. Harmonizacja prawa polskiego z prawem wspólnotowym w obszarze edukacji, kształcenia i młodzieży ………….27
3.3. Realizacja programu edukacyjnego SOCRATES w Polsce w latach 1998-2003…………. 28

Rozdział IV.
Realizacja programu SOCRATES w XYZ w latach 1998-2003.

4.1. SOCRATES/COMENIUS ………….37
4.2. SOCRATES/ERASMUS…………. 49
4.3. SOCRATES/GRUNTDVIG ………….52

Zakończenie…………. 55
Bibliografia …………. 56
Streszczenie …………. 59