Rodzina patologiczna a oceny szkolne uczniów w wieku gimnazjalnym.
7 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział I.
Rodzina patologiczna jako środowisko społeczne
1.1. Pojęcie rodziny……….5
1.2. Typy rodzin……….9
1.3. Rodziny patologiczne……….13
Rozdział II.
Oceny i ocenianie szkolne
2.1. Funkcje oceny szkolnej……….22
2.2. Proces oceniania……….27
2.3. Zmiany w systemie oceniania po reformie oświaty w roku 1991……….31
Rozdział III.
Metodologiczne podstawy badań własnych
3.1. Przedmiot i cel badań……….39
3.2. Problemy badawcze i hipotezy……….40
3.3. Metoda i techniki badawcze……….42
3.4. Czas, miejsce i zakres badań……….44
Rozdział IV.
Wychowanie w rodzinie patologicznej, a wyniki w nauce szkolnej uczniów gimnazjum……….. 47
Zakończenie……….66
Bibliografia……….68
Abstrakt……….71
Aneks……….72
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|