Rodzina patologiczna a oceny szkolne uczniów w wieku gimnazjalnym.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I.
Rodzina patologiczna jako środowisko społeczne

1.1. Pojęcie rodziny……….5
1.2. Typy rodzin……….9
1.3. Rodziny patologiczne……….13

Rozdział II.
Oceny i ocenianie szkolne

2.1. Funkcje oceny szkolnej……….22
2.2. Proces oceniania……….27
2.3. Zmiany w systemie oceniania po reformie oświaty w roku 1991……….31

Rozdział III.
Metodologiczne podstawy badań własnych

3.1. Przedmiot i cel badań……….39
3.2. Problemy badawcze i hipotezy……….40
3.3. Metoda i techniki badawcze……….42
3.4. Czas, miejsce i zakres badań……….44

Rozdział IV.
Wychowanie w rodzinie patologicznej, a wyniki w nauce szkolnej uczniów gimnazjum……….. 47

Zakończenie……….66
Bibliografia……….68
Abstrakt……….71
Aneks……….72