Rola oraz udzial transportu w logistycznej obsludze potrzeb klienta na rynku globalnym
25 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Logistyczne funkcje i zadania firm transportowych
1.1. Charakterystyka transportu i jego rola w logistyce
1.2. Spedycja jako czynnik ksztaltujacy jakosc usług transportowych
Rozdział 2
Cele i wlasciwosci logistycznej obslugi potrzeb klienta
2.1. Obsługa klienta – cele i wlasciwosci
2.2. Elementy logistycznej obslugi klienta
2.3. Koszty zwiazane z logistyczna obsługa klienta
Rozdział 3
Zakres oddzialywania transportu na jakosc logistycznej obslugi klienta
3.1. Wybór rodzaju transportu a logistyczna obsługa klienta
3.2. Spedytor jako podmiot zarzadzajacy procesem transportowym
Rozdział 4
Analiza studium przypadku w zakresię oddzialywania transportu na poziom logistycznej obslugi potrzeb klienta
4.1. Charakterystyka działalności firmy XYZ sp. Z o.o.
4.2. Analiza udzialu firmy XYZ sp. Z o.o. W logistycznej obsludze potrzeb klienta
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|