Samoocena i samoakceptacja a zachowania prospołeczne młodzieży
3 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział I ’
Zachowania prospołeczne – indywidualny i społeczny kontekst pomagania innym
1.1 Pojęcie i rodzaje zachowań prospołecznych……….8
1.2 Geneza zachowań prospołecznych w świetle teorii i badań……….12
1.3 Motywacja zachowań prospołecznych dzieci i młodzieży……….19
1.4 Resocjalizacja a zachowania prospołeczne……….25
Rozdział II
Rola środowiska rodzinnego i relacji społecznych w kształtowaniu postaw dzieci i młodzieży
2.1 Funkcje rodziny w kształtowaniu postaw młodzieży……….26
2.2 Agresja wśród młodzieży……….31
2.3 Samoocena i samoakceptacja wśród młodzieży……….33
2.4 Samoakceptacja……….44
Rozdział III
Metodologia badań własnych
3.1 Uzasadnienie wyboru tematu pracy……….48
3.2 Przedmiot i cel badań……….49
3.3 Metody narzędzia badawcze……….52
Rozdział IV
Analiza materiału.
4.1 Czynniki mające wpływ na zachowania prospołeczne badanych……….64
4.2 Zależność postaw prospołecznych od cech osobowych……….67
4.3 Kumulacja wpływu rówieśników i środowiska wychowawczego na zachowania prospołeczne osób badanych……….69
4.4 Niezależne czynniki powodujące zachowania prospołeczne……….71
4.5 Zależność między samooceną badanych a postawami prospołecznymi……….74
Podsumowanie……….76
Wnioski końcowe……….79
Bibliografia……….83
Spis tabel i rysunków……….87
Załączniki……….89
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|