System i wynagrodzenie za efekty pracy w branży network marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa Jeunesse Global
3 marca 2019
Wstęp…………3
Rozdział I
Motywowanie i wynagradzanie pracowników
1.1. Strategie wynagrodzeń………… 5
1.2. Teorie motywacji a wynagradzanie za efekty pracy………… 10
1.3. Założenia wynagradzania za efekty pracy………… 13
Rozdział II
Network marketing
2.1. Prezentacja specyfiki branży………… 14
2.2. Wynagrodzenie w branży MLM …………17
2.3. Wyróżnienia za osiągnięcia …………21
Rozdział III
Jenuesse Global – charakterystyka badanego przedsiębiorstwa
3.1. Twórcy przedsiębiorstwa …………23
3.2. Charakterystyka i omówienie systemu pracy zastosowanego w firmie …………31
3.3. Składniki wynagrodzenia i możliwości rozwoju zastosowanego w firmie………… 35
Rozdział IV
System wynagradzania w Jenuesse Global w świetle badań ankietowych
4.1. Metodologia przeprowadzonych badań …………39
4.2. Prezentacja wyników………… 40
4.3. Podsumowanie i wnioski z badania………… 48
Zakończenie …………50
Bibliografia …………52
Spis rysunków………… 55
Spis tabel …………55
Spis wykresów………… 55
Załączniki………… 56
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|