Wykorzystanie cech bohatera jako techniki perswazji w reklamie prasowej na przykładzie prasy młodzieżowej

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Rozdział 1.
Wykorzystanie cech bohatera jako techniki perswazji w reklamie prasowej

1.1 Reklama prasowa
1.1.1 Definicja i cele reklamy
1.1.2 Prasa jako medium reklamowe
1.1.3 Budowa prasowego komunikatu prasowego
1.2 Trzy cechy bohatera reklamowego
1.2.1 Wiarygodność
1.2.2 Atrakcyjność
1.2.3 Władza
1.3 Techniki perswazji w reklamie prasowej


Rozdział 2.
Analiza wykorzystania cech bohatera w prasie młodzieżowej

2.1 Analiza rynku prasy młodzieżowej
2.2 Analiza reklam prasowych pod kątem wykorzystania podstawowych cech bohatera reklamowego
2.3 Ocena i wnioski płynące z analizy reklam prasowych


Rozdział 3.
Projekt reklamy prasowej dla czasopisma młodzieżowego wykorzystujący najnowsze trendy w prezentacji bohatera

3.1 Określenie założeń projektowanego komunikatu reklamowego
3.2 Identyfikacja grupy docelowej
3.3 Charakterystyka cech bohatera wykorzystanego w projekcie
3.4 Projekt graficzny reklamy prasowej


Zakończenie
Bobliografia