Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw z sektora producentów elektroniki użytkowej
3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator
Wstęp ………..3
Rozdział 1
Istota komunikacji marketingowej
1.1 Pojęcie komunikacji……….. 6
1.2 Pojęcie komunikacji marketingowej ………..9
1.3 Odbiorcy komunikacji – segmentacja rynku ………..11
1.4 Promocja jako mechanizm komunikacji marketingowej ………..15
1.4.1 Sprzedaż bezpośrednia……….. 15
1.4.2 Marketing bezpośredni ………..16
1.4.3 Promocja sprzedaży ………..16
1.4.4 Public relations……….. 17
1.4.5 Reklama……….. 18
Rozdział 2
Media społecznościowe w literaturze przedmiotu
2.1. Istota mediów społecznościowych……….. 20
2.2. Próba typologii mediów społecznościowych ………..26
2.3. Media społecznościowe w komunikacji organizacji z otoczeniem ………..31
Rozdział 3
Charakterystyka rynku elektroniki w Polsce
3.1. Rynek elektroniki użytkowej w teorii marketingu-mix……….. 37
3.2. Rynek elektroniki użytkowej w ujęciu ilościowym ………..41
3.3. Główni producenci elektroniki użytkowej na polskim rynku……….. 44
Rozdział 4
Komunikacja marketingowa producentów elektroniki w opinii respondentów
4.1. Metodyka prowadzonych badań ………..47
4.2. Opinia respondentów nt. wykorzystania mediów społecznościowych przez firmy z sektora elektroniki użytkowej……….. 51
4.2.1. Ocena sposobu komunikacji marketingowej producentów elektroniki użytkowej z nabywcami w mediach społecznościowych……….. 72
4.2.2. Motywy, częstotliwość korzystania z mediów społecznościowych i rodzaje social media w wyszukiwaniu informacji oraz komunikacji nabywców z producentami elektroniki użytkowej ………..72
4.2.3. Ocena szczegółowych działań producentów w sferze komunikacji marketingowej z klientami za pomocą social media ………..73
4.2.4. Czynniki przesądzające o atrakcyjności przekazu marketingowego w mediach społecznościowych ………..74
Zakończenie ………..76
Bibliografia ………..78
Spis schematów, tabel i wykresów ………..82
Aneks ………..84
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Wykorzystanie potencjału serwisów społecznościowych w celu budowania pozytywnego wizerunku marki
- Real Time Marketing jako narzędzie komunikacji marketingowej
- Porównanie komunikacji marketingowej sieci sklepów Castorama i OBI
- Obecność muzyki pop na portalach społecznościowych
- Bezpieczeństwo personalne użytkowników portali społecznościowych na przykładzie studentów II stopnia…
- Analiza skuteczności kampanii reklamowych w mediach społecznościowych w kontekście ich wpływu na…
- Znaczenie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
- Rola Narodowego Funduszu Zdrowia w finansowaniu publicznym sektora opieki zdrowotnej w Polsce