Zarzadzanie i marketing dzialalności firmy kosmetycznej

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..2

Rozdział I
Zarzadzanie w teorii

1.1 Pojęcie zarządzania ………..4
1.2. Ogólna charakterystyka zarządzania ………..5
1.3 Istota zarządzania strategicznego ………..6
1.4 Ewolucja zarządzenia strategicznego……….. 13


Rozdział II
2.1. Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie

2.2. Istota, znaczenia i podstawowe etapy procesu zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie
2.3.Podstawowe funkcje i zadania zarządzania marketingiem ………..26
2.4. Koncepcje zarządzania marketingiem……….. 34
2.5. Informacyjne wsparcie procesu zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie…………38


Rozdział III
Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa „Beauty you”

3.1 Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa „Beauty you” ………..39
3.1.2 Analiza wielkości sprzedaży produktów przedsiębiorstwa ………..42
3.1.3 Analiza asortymentu towarowego przedsiębiorstwa według metody Bostonskiej grupy konsultingowej (czyli według metody bkg)……….. 44
3.2 Analiza misji i strategii marketingowej przedsiębiorstwa……….. 48
3.3 Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa i jego produktów……….. 49
3.4 Analiza bazy klientów firmy (bazy konsumentów). Analiza SWOT ………..51


Rozdział IV
Program działań w celu poprawy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie

4.1 Doskonalenie mechanizmu analizy i planowania działalności marketingowej przedsiębiorstwa przy pomocy CRM ………..54
4.2 Doskonalenie organizacji zarządzania działalności marketingowej przedsiębiorstwami w oparciu o informatyczne systemy wspomagania……….. 56
4.3 Doskonalenie strategii marketingowej przedsiębiorstwa z uwzględnieniem informatycznego systemu monitorowania……….. 58
4.4 Rozwój controlling marketingowego w przedsiębiorstwie……….. 60


Wnioski ………..63
Zakończenie……….. 66
Bibliografia……….. 66