Aktywne formy spędzania wolnego czasu dzieci w wieku 10-12 lat na terenie Gminy XYZ
3 marca 2019
Wstęp………4
Rozdział 1
Teoretyczne aspekty czasu wolnego.
1.1 Pojęcie czasu wolnego………5
1.2 Ewolucja czasu wolnego………8
1.3 Funkcje czasu wolnego………12
1.4 Czas wolny w kulturze pedagogice………16
1.5 Czas wolny w rodzinie………17
Rozdział 2
Funkcjonowanie i możliwość wykorzystania czasuwolnego
2.1. Styl życia i czas wolny w młodszym wieku szkolnym………19
2.2. Młodość – określenie, definicja………22
2.3. Wykorzystywanie czasu wolnegow młodszym wieku szkolnym………25
Rozdział 3
Założenia metodologiczne badań własnych.
3.1 Przedmiot i cel badań………29
3.2 Problemy badawcze i hipotezy robocze………32
3.3 Zmienne i wskaźniki………32
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze………33
3.5 Charakterystyka grupy badanej………33
Rozdział 4
Analiza wyników badań własnych.
4.1 Wyniki badania ankietowego………34
4.2 Wnioski o postulaty do praktyki pedagogicznej………43
Podsumowanie………44
Bibliografia………45
Spis wykresów………47
Aneks………48
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|