Aktywności realizowane w czasie wolnym przez wychowanków wybranych placówek opiekuńczo-wychowawczych w województwie XYZ.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp
Cel i zakres pracy

Rozdział 1.
Czas wolny i jego znaczenie

1.1. Definicje czasu wolnego
1.2. Funkcje czasu wolnego
1.3. Znaczenie czasu w wychowaniu zakładowym
1.4. Zasady gospodarowania czasem wolnym w placówkach opiekuńczo- wychowawczych

Rozdział 2.
Organizacja czasu w placówkach opiekuńczo-wychowawczych

2.1. Typowy budżet czasu wolnego wychowanków domu dziecka
2.2. Przykładowe rodzaje zajęć w wolnym czasie
2.2.1. Rekreacja kulturalno-rozrywkowa
2.2.2. Zajęcia twórcze
2.2.3. Rekreacja fizyczna i sport
2.2.4. Turystyka
2.3. Znaczenie lokalizacji i zaplecza rekreacyjnego placówki

Rozdział 3.
Przegląd ofert i propozycji programowych wybranych placówek w województwie XYZ

3.1. Profil działalności wybranych placówek opiekuńczo-wychowawczych
3.2. Formy aktywności wolnoczasowych realizowane w wybranych placówkach
3.2.1. Zajęcia kulturalno-rozrywkowe oraz twórcze
3.2.2. Zajęcia rekreacyjno-sportowe oraz turystyczne
3.3. Analiza warunków lokalizacyjnych i rekreacyjnych na przykładzie wybranych placówek

Podsumowanie i wnioski końcowe
Bibliografia
Streszczenie