Centrum dystrybucji jako element konkurencyjności firmy.
6 marca 2019
Wstęp……….4
Rozdział 1.
Centrum dystrybucyjne główne ogniwo łańcucha logistycznego……….8
1.1. Centrum dystrybucyjne w logistyce
1.2. Przesłanki gospodarczo-ekonomiczne budowy centrów logistycznych5
1.3. Centrum logistyczne jako międzynarodowa infrastruktura węzłowa dystrybucyjnych łańcuchów logistycznych
1.4. Pojęcie centrum logistycznego – cele, istota, zadania,funkcje i struktura funkcjonalno-organizacyjna
Rozdział 2.
Konkurencyjność organizacji – czynniki i formy ……….33
2.1. Czynniki wpływające na konkurencyjność firm
2.2. Centrum dystrybucji jako forma konkurencyjności firm
Rozdział 3.
Centra dystrybucyjne w Polsce……….42
3.1. Rola i miejsce centrów dystrybucyjnych na rynku konkurencyjnym
3.2. Przykłady funkcjonowania centrów dystrybucyjnych jako podstawowego elementu konkurencyjności firm
3.2.1. Centra dystrybucyjne Tesco
3.2.2. Centra dystrybucyjne Biedronka
3.2.3. Centra dystrybucyjne P&G
Podsumowanie………. 83
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|