Centrum dystrybucji jako element konkurencyjności firmy.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp……….4

Rozdział 1.
Centrum dystrybucyjne główne ogniwo łańcucha logistycznego……….8

1.1. Centrum dystrybucyjne w logistyce
1.2. Przesłanki gospodarczo-ekonomiczne budowy centrów logistycznych5
1.3. Centrum logistyczne jako międzynarodowa infrastruktura węzłowa dystrybucyjnych łańcuchów logistycznych
1.4. Pojęcie centrum logistycznego – cele, istota, zadania,funkcje i struktura funkcjonalno-organizacyjna

Rozdział 2.
Konkurencyjność organizacji – czynniki i formy ……….33

2.1. Czynniki wpływające na konkurencyjność firm
2.2. Centrum dystrybucji jako forma konkurencyjności firm

Rozdział 3.
Centra dystrybucyjne w Polsce……….42

3.1. Rola i miejsce centrów dystrybucyjnych na rynku konkurencyjnym
3.2. Przykłady funkcjonowania centrów dystrybucyjnych jako podstawowego elementu konkurencyjności firm
3.2.1. Centra dystrybucyjne Tesco
3.2.2. Centra dystrybucyjne Biedronka
3.2.3. Centra dystrybucyjne P&G
Podsumowanie………. 83

Bibliografia
Spis tabel i rysunków