Efekty ekonomiczne i organizacyjne automatyzacji procesów biznesowych w modelu B2B

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Koncepcja zarządzania procesami w organizacji

1.1. Pojęcie i klasyfikacja procesów w systemie zarządzania
1.2. Istota i cele zarządzania procesami w przedsiębiorstwie
1.3. Metodyka wdrażania zarządzania procesowego
1.4. Korzyści zastosowania zarządzania procesowego


Rozdział II
Automatyzacja procesów biznesowych w modelu B2B

2.1. Definicja i rodzaje systemów opartych na modelu B2B
2.2. Procesy automatyzowane w relacjach B2B
2.3. Technologie ICT wykorzystywane do budowy systemów B2B
2.4. Cele i efekty wdrażania systemów informatycznych opartych na modelu B2B


Rozdział III
Analiza efektów ekonomicznych i organizacyjnych wynikających z wdrożenia systemów B2B w świetle badań empirycznych w przedsiębiorstwach

3.1. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw
3.2. Charakterystyka systemów B2B wdrożonych w badanych przedsiębiorstwach
3.3. Identyfikacja procesów zautomatyzowanych w systemie B2B w badanych organizacjach 55
3.4. Efekty ekonomiczne i organizacyjne po wdrożeniu systemu B2B zidentyfikowane w wyniku przeprowadzonych badań
3.5. Wnioski z badań


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków