Funkcjonowanie psycho- społeczne dzieci w mlodszym wieku szkolnym
23 października 2015
Wstęp………… 5
Rozdział I
Mlodszy wiek szkolny
1.1 Rozwój fizyczny i motoryczny………… 9
1.2 Rozwój procesów poznawczych………… 11
1.3 Rozwój spoleczny …………13
1.4 Rozwój emocjonalny …………15
1.5 Glówne formy działalności dziecka w wieku mlodszym szkolnym………… 17
1.6 Kształtowanie się osobowosci …………20
Rozdział II
Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci w wieku mlodszym szkolnym i jego uwarunkowania
2.1 Wpływ rodziny na prawidlowe funkcjonowanie psycho-społeczne dzieci w wieku mlodszym szkolnym …………26
2.2 Rola szkoly w rozwoju psychospołecznym dziecka w wieku mlodszym szkolnym …………31
2.4. Kompetencje zaradcze jako osobowosciowe wyznaczniki funkcjonowania dzieci …………38
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych
3.1 Przedmiot i cel badan …………41
3.2. Problem badawczy i hipotezy …………42
3.3. Zmienne i wskazniki …………43
3.4. Metody i techniki badawcze …………45
3.5.Opis badanej grupy …………47
3.6. Organizacja i przebieg badan …………48
Rozdział IV
Analiza wyników badan wlasnych
4.1 Jakość relacji z domem rodzinnym a funkcjonowanie dziecka …………50
Zakończenie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|