Funkcjonowanie szkolne dzieci z rodzin dysfunkcyjnych.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Zagadnienia teoretyczne
1.1. Rodzina i jej funkcje
1.2. Pojęcie rodziny dysfunkcyjnej
1.3. Dzieci w rodzinie dysfunkcyjnej
1.4. Dzieci w rodzinie dysfunkcyjnej jako jednostki zagrozone demoralizacja
1.5. Rzeczywistosc szkolna uczniów z rodzin dysfunkcyjnych
Rozdział II.
Metodologia badan wlasnych
2.1. Cel i przedmiot badan. Problemy badawcze.
2.2. Hipotezy badawcze.
2.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze.
Rozdział III.
Funkcjonowanie szkolne dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w świetle badan wlasnych
3.1. Funkcjonowanie uczniów z rodzin dysfunkcyjnych w roli uczniów
3.2. Funkcjonowanie uczniów pochodzacych z rodzin dysfunkcyjnych jako partnerów nauczycieli
3.3. Funkcjonowanie uczniów pochodzacych z rodzin dysfunkcyjnych jako partnerów rówiesników w srodowisku szkolnym
Zakończenie
Bibliografia
Aneks (kwestionariusz ankiety)
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|