Gastronomiczna obsługa imprez biznesowych na przykładzie Centrum Konferencyjno-Sportowego

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


1. Wstęp…….7

2. Cel, zakres i metodyka pracy

2.1. Cel pracy……. 9
2.2. Zakres pracy …….9
2.3. Metodyka pracy……. 10


3. Impreza biznesowa, jako usługa dodatkowa w hotelarstwie

3.1. Pojęcia związane z turystyką i hotelarstwem …….11


4. Turystyka biznesowa, jako produkt polskiej destynacji

4.1. Turystyka biznesowa, a turystyka wypoczynkowa …….17
4.2. Problemy etyczne turystyki biznesowej……. 19
4.3. Uwarunkowania rozwoju turystyki biznesowej w Polsce……. 21
4.4. Organizacja usług hotelarsko-gastronomicznych w turystyce biznesowej …….26


5. Turystyka motywacyjna instrumentem zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie

5.1. Event, jako nowy wymiar motywacji pracowników……. 33
5.2. Konferencje, kongresy, szkolenia …….34
5.3. Wyposażenie zespołów wielofunkcyjnych …….35


6. Centrum Konferencyjno-Sportowe, jako współczesny ośrodek zajmujący sie turystyką biznesową

6.1. Zarys historyczny …….38
6.2. Charakterystyka ośrodka……. 39
6.3. Opis przedsiębiorstwa……. 40


7. Znaczenie turystyki biznesowej dla Centrum Konferencyjno-Sportowego

7.1. Analiza przyjazdów w celach biznesowych …….44
7.2. Jakość usług świadczonych turystom biznesowym……. 45
7.3. Wyniki badań przeprowadzonych przez dział marketingu w CK-S Miętne……. 45
7.4. Charakterystyka usług dodatkowych świadczonych przez obiekt……. 49


8. Stan i znaczenie bazy gastronomicznej w turystyce biznesowej na przykładzie CK-S

8.1. Rola gastronomii w turystyce biznesowej …….54
8.2. Przyjęcia okolicznościowe w turystyce biznesowej na przykładzie CK-S …….55
8.3. Nowe trendy w organizacji imprez okolicznościowych …….61


Podsumowanie …….65
Bibliografia ……. 67
Spis rysunków……. 71
Spis tabel …….72
Spis fotografi……. 73
Aneks……. 74
Spis załączników……. 75

Opis zawartości pracy:

W pracy zostały omówione i przytoczone podstawowe pojęcia związane
z hotelarstwem, gastronomia i turystyką.
Porównaniu została poddana turystyka wypoczynkowa oraz turystyka biznesowa, dodatkowo zostały przedstawione etyczne problemy turystyki biznesowej oraz ukazana turystyka motywacyjna jako instrument zarządzania zasobami ludzkimi. Nakreślenie znaczenia turystyki biznesowej
i przedstawienie analizy przyjazdów tego typu klientów pozwoliło ukazać, iż jest to bardzo dynamicznie rozwijająca się forma turystyki.
Przedstawione zostały usługi dodatkowe oraz podstawowe świadczone podczas tego typu spektakularnych imprez ,
trendy w gastronomii oraz przyjęcia okolicznościowe organizowane jako blok imprez dodatkowych dla gości biznesu.
Praca została przygotowana na podstawie literatury przedmiotu,
jak również na podstawie dokumentacji zakładowej oraz doświadczeń zdobytych podczas współpracy z C
entrum Konferencyjno-Sportowym w Miętnem, które zajmuje się w głównej mierze
organizacją konferencji i innych form doskonalenia zawodowego oraz szeroko pojętym sportem.