Identyfikacja strategii konkurencji na przykładzie firmy transportowej
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Usługi transportowe – podejście definicyjne
1.1 Usługi transportowe i ich charakterystyka…….4
1.2 Transport w łańcuchach logistycznych …….9
1.3 Rynek usług transportowych w Unii Europejskiej……. 15
Rozdział 2
Strategie działania przedsiębiorstw w turbulentnym otoczeniu
2.1 Pojęcia strategii przedsiębiorstw …….23
2.2 Wybrane strategie konkurencji …….27
2.3 Uwarunkowania działań strategicznych przedsiębiorstw …….32
Rozdział 3
Identyfikacja strategii konkurencjiw świetle badań własnych
3.1 Analiza SWOT jako narzędzie kompleksowej analizy strategicznej……. 34
3.2 Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa……. 37
3.3 Identyfikacja strategii konkurencji przedsiębiorstwa …….42
Zakończenie …….45
Spis tabel …….47
Spis rysunków……. 47
Spis wykresów……. 47
Bibliografia……. 48
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|